Стилістика будинків

Не давно мав можливість почути про стилістику будинків в якому живуть люди.
Виявляється, північні народи будуть будинки 2 кімнатні (кімната, сіни, кімната).
А люди, які спокінвіків жили на словянських землях будють будинки по простіше.
Пояснення таке: північні народи знали як берегти тепло, і це знання передалось і до теперішніх поколінь. Точніше в роки 1820-1850 моє нащадки Лундяк та ряд носіїв інших прізвищ, будували саме 2ох кімнатні будинки. І це паралельно з тими що будувались тут завжди.
Таке маленьке дослідження, приводить мене до висновку, що люди які мають (мали) прізвище Лундяк чи інші модифікації, це нащадки північних народів.
Я вже якось писав, що слово lundiak в перекладі з угорської – це житель міста Lund що в Швеції.
І усвідомлюючи все це, першим що мені найблільше хочеться зробити – все таки відвідати це цікаве мені місто.
Leave a Reply

